Nagrada Business Superbrands i u 2022. godini - Spark Promotionsu dodijeljena je već 6 puta

Nagrada Business Superbrands i u 2022. godini - Spark Promotionsu dodijeljena je već 6 puta

Ove godine, po petnaesti put, Stručno povjerenstvo Superbrands Mađarska dodijelilo je nagrade Business Superbrands.

Superbrands je zaštitni znak koji simbolizira visoku kvalitetu, poznat i široj javnosti, a u okviru međunarodnog programa nagrađuju se najbolji potrošački i poslovni brendovi. Nakon višestupanjskog prethodnog pregleda, o dodjeli nagrade svake godine odlučuje povjerenstvo koje se sastoji od ukupno 40 neovisnih marketinških stručnjaka i menadžera.

Priznanje daje smjernice tržišnim igračima koji teže razvoju i predstavlja primjer za uspješnu izgradnju brendova.

Nagrada je pozitivna povratna informacija o brendu, koja ističe najbolje na profesionalnoj osnovi. Povjerenstvo za dodjelu nagrada sastoji se od priznatih stručnjaka u sektoru, koji svojom odlukom potvrđuju dosadašnji uspjeh i vjerodostojnost brenda. Nominacija se vrši isključivo na temelju stručnih kriterija, na nju se nije moguće prijaviti.

Za nas je nagrada posebno počasna jer je protekla godina bila izvanredna u svakom pogledu, posebno teška za naš sektor, u kojem je naša tvrtka još jednom uspjela ostati na nogama. Ponosni smo na činjenicu da su u ovim izvanrednim godinama ostvareni izvanredni rezultati. Priznanje nam dokazuje da je Spark Promotions tvrtka koja ima budućnost koja seže kroz generacije.

Međunarodni Superbrands program

Ove godine obilježava se dvadeset i sedam godina otkako su marketinški i komunikacijski autoriteti pokrenuli program u Velikoj Britaniji. Cilj je bio dvojak: istaknuti izvanredne brendove i pokazati primjere koje treba slijediti. Od svog početka program je postao poznat u cijelom svijetu, a danas je titula Superbrands posebna kvalifikacija u gotovo 90 zemalja.

U svim zemljama žiri ima posebnu ulogu i odgovornost, zbog čega se samo priznati profesionalci mogu pridružiti komisiji. Članovi samostalnog odbora obavljaju poslove na društvenoj osnovi.

Business Superbrands program

Ove godine obilježava se petnaesta obljetnica programa Business Superbrands koji ističe najbolje brendove u poslovnom sektoru (B2B), odnosno mađarske tvrtke i brendove koji nisu primarno vezani uz potrošače, već uz tvrtke i organizacije.

Na temelju Bisnodeove baze podataka i uvažavajući preporuke velikih domaćih strukovnih organizacija i udruga, popis od oko 4000 brendova prezentira se povjerenstvu nakon financijske i stručne provjere. Na ovoj listi nalaze se domaće tvrtke s najvećom dobiti kao i – po preporuci gospodarskih komora, udruga i strukovnih organizacija pojedinih sektora – manja poduzeća koja se smatraju izvrsnima u poslovnom svijetu i imaju izvanredne domaće komunikacijske i brending prakse.

Citati

"U konkurenciji koja nas okružuje, brendovi, korisnici i poslovni partneri s vremena na vrijeme trebaju neku vrstu potvrde. Superbrands nagrada uvelike pridonosi poruci 'ići pravim putem' i pozitivnom osnaživanju potrošača. Nagrada Superbrands je jasna poruka okolini da se određenoj robnoj marki još uvijek može vjerovati, a to je prepoznato i certificirano od strane stručne komisije. Uz pozitivnu poruku mogu se priložiti dodatne informacije relevantne za obje strane – vlasnika brenda i potencijalnog korisnika brenda. Time možemo istovremeno slati korisne informacije našoj ciljnoj skupini i ići dalje u željenom smjeru."

Dr. Totth Gedeon, nastavnik na BGE-u, član odbora Mađarskog udruženja za marketing, predsjednik Stručnog odbora Business Superbrands

"Ni protekla godina nije bila bez događanja. No dok svi čekamo povratak u 'normalan' svijet, počele su trajne promjene u našim životnim stilovima. Iz temelja su se promijenile naše potrošačke navike, a samim time i uvjeti za uspjeh brendova su se u mnogočemu promijenili. Očito je da se brendovi također moraju prilagoditi promjenama u potrebama potrošača, a već se vidi da je važnost fleksibilnosti, logistike i digitalizacije svakako porasla. Uspješni brendovi dobro reagiraju na neočekivane izazove, a najbolji će sada moći, ne samo zadovoljiti potrebe potrošača, već ih i oblikovati."

dr. Habil. László Vass, rektor emeritus, profesor Sveučilišta Budapest Metropolitan, predsjednik Stručnog odbora Superbrands