Često postavljana pitanja
Dolje je sažetak najčešće postavljanih pitanja i naših odgovora na njih:
1.) Ja sam preprodavač, mogu li kupovati od vas?
Prema jedinstvenoj poslovnoj politici naše tvrtke, poslujemo samo s tvrtkama krajnjim korisnicima poslovnih proizvoda.
2.) Jesu li na web stranici prikazane neto cijene proizvoda?
Da, naše cijene ne uključuju PDV i troškove brendiranja.
3.) Koja je minimalna vrijednost narudžbe?
Minimalna vrijednost narudžbe nije definirana. Za narudžbe ispod 300 € naplaćujemo administrativni trošak 25 € + trošak isporuke 40 €.
4.) Koji su rokovi isporuke narudžbi?
U Budimpešti skladištimo osnovne proizvode iz naših kataloga. Informacije o trenutnim zalihama možete pronaći na našoj web stranici. Proizvod bez logotipa možemo isporučiti u roku od 1 do 2 tjedna, ukoliko je željeni proizvod na zalihi. Ukoliko trebate količinu koja nije na zalihama, rok isporuke se produljuje ovisno o dostupnosti određenog proizvoda.
U slučaju narudžbe brendiranih proizvoda, rok isporuke je 2 do 3 tjedna.
Naravno, postoje i iznimni slučajevi - kontaktirajte nas i odgovorit ćemo na sva vaša pitanja vezana uz rok isporuke.
Naši kolege iz prodaje će Vam dati informaciju o roku isporuke naših proizvoda izrađenih po mjeri.
5.) Koje troškove dostave mogu očekivati tijekom isporuke?
Za narudžbe minimalne vrijednosti 900 eura, troškovi isporuke su gratis, a za manje narudžbe naplaćuje se 40 € troškova isporuke. Za narudžbe ispod 300 € naplaćujemo administrativni trošak 25 € + trošak isporuke 40 €.
6.) Mogu li osobno preuzeti naručene proizvode?
Moguće je preuzimanje određenih proizvoda u našem uredu u unaprijed dogovoreno vrijeme.
7.) Gdje mogu pogledati odabrane proizvode?
Određene proizvode moguće je, uz prethodni dogovor, vidjeti u našem uredu u Zagrebu, na adresi Ul. Kralja Zvonimira 103.
8.) Može li doći do razlike u količini i dizajnu naručenih i isporučenih proizvoda?
Sukladno europskoj praksi industrije promotivnih darova, isporučena i fakturirana količina može odstupati +/- 5% od naručene količine.
Boje u katalogu su okvirne, nijansa boje i završna obrada proizvoda mogu se razlikovati od onih navedenih u katalogu ili od onih koji su prethodno isporučeni.
9.) Kako mogu zatražiti ponudu od vas?
Na našoj web stranici postoji posebno kreiran izbornik zahtjeva za ponudu. Odaberite željeni proizvod i kliknite na "Zatražite ponudu". Proizvod se zatim dodaje u košaricu zahtjeva. Nakon toga možete nastaviti pregledavati našu web stranicu. Ako ste ispunili svoj zahtjev za ponudu, možete kliknuti na košaricu na vrhu web stranice i nakon što ispunite svoje osobne podatke, možete nam napisati svoja individualna pitanja/zahtjeve. Naši kolege će Vas kontaktirati u roku od 1-2 radna dana kako bismo Vam poslali točniju i povoljniju ponudu.
10.) Što trebam napisati u stupac "Napomene" u stavci izbornika Zahtjev za ponudu?
U vezi s naručivanjem brendiranih proizvoda:
Gdje i u kojoj veličini želite logo.
U koliko boja želite logo?
Pitanja u vezi s dostavom:
Kada želite primiti proizvod?
Kamo trebamo poslati proizvod?
Druga pitanja koja smatrate važnima.
11.) Zašto odabrati nas?
Naš stručni tim pruža potpunu podršku i kompleksnu uslugu svojim klijentima. Ne možete pronaći pravi promotivni artikl za promociju vašeg proizvoda/usluge? Razmišljajmo zajedno i izvucimo maksimum iz vašeg poslovanja! Naš kreativni odjel, naši fleksibilni prodajni predstavnici, naš vlastiti pogon za brendiranje i naše pouzdane usluge prijevoza doprinose najučinkovitijem upravljanju svim radnim procesima od ideje do izvedbe i isporuke. Najvažniji nam je zadovoljan kupac!